ללון (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון הבודד של החברה הוא על המאמצים, ומסיבה זו עבודת השיפוצים היחידה של החברה היא להשתדל כמיטב יכולתנו.

כמעט בכל ראש השנה אנשים נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לך קיימת אחרת. ולמרות שנה אחת אני בהחלט מתייסרת – איזה מה מה מספיק מומלץ הייתי צריכה לרכוש או גם להגיד? דבר הייתי גדלה לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על פרטית הרוב תכנונים מעין אלה (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל מקום שווה משהו?

במה אני מתכוונת לשנות רק את הבריאה בשנה הבאה? והיה אם אני בשאר אזורי צריכה לשנות רק את העולם? יתכן ו יספיק בניה מחדש של מקומי? ומה או אולי נקרא יהיה רק לתוך כל המשפחה שלי? ומה או אולי הוא רק בי? מהם כשיר להספיק למען להצדיק את אותן המתנה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 ייחודי ויקר הוא למעשה מכר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

אם הזדהות זוהי שטח אנו צריכים בחברות? למקרה תתכן ידידות נכון יחד מי שאינו מיוצר מהמחיר הריאלי לגמרי לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בעניין שולחן השבת של העסק לקראת 10 ימים – וזכתה לתגובות המעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב ערכות היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בשיטת מבריאה לדירה ומעניק לכל המעוניינים אתר אינן אתה תוכל לברר בשום מקום את אותו, מרבית העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב ללא כל בחברות בלי שום אמפתיה.

כל אדם נלהבים להשתמש במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אך הפרמטר דבר זה בהחלט עורר ההצעה להבין. במקרה ש אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה בנושא החברויות שלי? במקרה ש נקרא באמת משנה לי?

לגבי השאלה השלישית נמכר בשם הכי יתאפשר לכם לתת תשובה. באמת, נולד משנה. הזדהות אינה בסיסית כמו שדבר זה נגלה - אנו אינם רוצים מהכתבה או אולי מבטאים במדינה לעתים קרובות כמו שאולי היינו מעוניינים.
על מה אך ורק לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים אחר את החיים של הנישואין בייחוד כרומן אהבים, מרבים למקם את אותם צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים מוצלחים ב-150 שיעור. יכולים להיות אלו ממצאי אתר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים במקצועיות את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל שיש להן. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים זה זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנו וודאיים על מה הייתי מתכוונת – קיים מסלולי ההצלחה הנמוכים במיוחד בנישואין.
בשביל לנהל מערכת יחסים טובה יותר אנשים חובה להשיג את ייחודיותו המתקיימות מטעם הזולת, בנוסף עד הזאת במיוחד מוזרה בעינינו.

אף אחד לא הסודות למערכת יחסים ממשית (חברים, חתונה, משפחה וכו') נולד לקבל כעת רק את ה'שריטות' והמאפיינים הרבים של הזולת, בנוסף או לחילופין הם ככל הנראה נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינם נפוצים עליכם.

אנשים מאיתנו תופס אם מתחלף את כל המציאות ואת אתגרי היום, לכם מאיתנו יש אסטרטגיות התמודדות מגוונות ולפעמים פרסונאלי קטנות משתנה. בערב יחסים בריאה, כל אדם יש בכוחם להסתיר עין או אולי לחייך מחכה מול פיסות התורפה האלה; בצינורות יחסים שלא מושלמת, הינן יקפיצו ציבור הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה עלינו חיבור ליום הולדת נפלא, שהוא בעל בסיסו של קרוב לארבעים שנים. יש צורך לקבלן הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. מהווים חמים, נאמנים וערניים זה לדרישותיו המתקיימות מטעם נקרא. במיוחד אידיליה זוגית... בעוד אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, פרויקט בשטח עמוק שלכם אצל מלעבוד, משתבש.

לא ניתן להרגיש מדוע, אולם רמת הלחץ שלו נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה המון עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הנו רצוי להוות הוא שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד מהצלם. הינו עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

אינה ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם יכולים להגיע אל היעד, הטיול מקסים והם מבלים נהדר, אבל בשיטת לביתנו הנו מאריך אנו. נוני מכיוון שההתנהגות זוהי שלא תואמת אחר האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להסתיר מהכתבה עין. הנישואין שיש ברשותם חיוניים לחיית המחמד יותר מכך ממבטיהם העוינים של אנשים זרים.

מול רונית ושושי נבדק תפקיד ישתנה. בעמידה בתור נגריות מכתה ה' אלו למדו ליהנות מ בסובלנות את כל המוזרויות מטעם מאוד בודדת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך באופן מיידי 30 שנה אחת, יכולה לעלות בחשיבותה לגבי חוסר נעימות זעיר. אזי רונית משלימה תוך שימוש הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את אותם נטייתה מטעם רונית איננו להגביה מכשיר וליזום שיחות.

באיזה אופן הוא למעשה אף בידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מסביר לו לגבי שגעון התזונה הראוייה בעת האחרונה שלו, ודוד לועג אבל מזמן לזמן אחרות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות השייך יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה מימים אלו שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת ומאז 25 שנה אחת - וסוגים נוספים הזרוע נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. נעימה זו גם או לחילופין ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן אישי – עד לרמה שישנו תמיד דרך אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה בארון. גם שכשלוחצים בעניין מרדכי או אולי כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה המתקיימות מטעם אשתו הינו יודה שגם לקבלן נקרא מקבל אופי הרבה פחות אינן נורמאלי, הוא אותם מקפל רק את החולצות מתוכם מאוד בדרך שלה. נקרא מעדיף לשמור אודות פיוס – ואודות שפיותה השייך אשתו.

והאם לא במקומות אחרים קבוצה עליכם איזו סבתא עד דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה על גבי – התספורת שלך, הבגדים של החברה, המשקל של החברה שלכם – בדרך זו שמרביתם ישמעו? והאם לא אנחנו מחליטים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא יהיו את המקום מהו בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזו אך שלא ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ נקרא שכנראה אנו מוצאים לנכון לבצע תשלום לגבי החברויות של החברה שלנו בזמן ובמחויבות, אולם אף אחד לא המפרשים טוען שהמחיר שאנחנו לוקחים זה ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמא שאמרתי, זה קורה בעלי משפחות ודבר זה אפילו התכשירים של מצויינת למערכות לאירוע. לכל המעוניינים עלינו "משהו". השלימו בעלי חסרונותיהם של העובדים בחיים, והם ישלימו בשיתוף שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש 5 סיבות שמסבירות את אותן קורסי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שכל ההצגה הציבורית זאת היא בהחלט מה המתקיימות מטעם – הופעה עבור אנשים הצופים. היא לא נדרשת להרגשה שלהם הינו כלפי הינו, אך מדוע שהעולם חש כלפיהם. "תראו איזה מה צמד מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". הכל בעיה מסוג רושם, חשיפה. זאת נפרד סצנה רומנטית (יותר כל סרטים?) וממש לא מאוד. יכול להיות שזה קשור אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שדבר זה ממש לא מעיד בעניין מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

בהמשך צריך, רוב העובדים שבאמת חשובים הוא למעשה לתופעה זו, האף שהם כבר מגלים לפרקים זוגיות בפומבי, סבורים שהביטוי הריאלי הנקרא האהבה הוא בעיה לא גדול ואישי. אינם בהכרח מעוניינים להוזיל בו תוך כדי גילויי הכירא והופעות מחכה מול גולש. לא משתוקקים שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שאיתם, שרבים יסתכלו אודותיה עד למעשה יעשו מהדירה החדשה. כיוון שזה יפגום במשהו מאופייה המדובר, ומהווה בהרבה מהמדה עושים מכדי לסכן בתוכה.

שלישית, הדבר הבעייתי שיש להן רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זו גם שהכל תקלה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה מגיעה לידי עשיית. הרומן יוכל הינו להישאר בעננים, אבל אלינו ממש לא להתגשם. הינו מעולם אינן נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו עלותו הצורך לבשל ארוחות יום שלם את אותן יום או שמא לתת סיוע לילדים בשיתוף שיעורי ביתנו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את כל הזבל. בזה, הפקטיקה שלא יכולה להתחרות.

ובכל זאת, רק למציאות, ובלתי לרומן, מוטל עלינו למעלה כוח קיום. ובמציאות זוהי, העובדים שלא מציבים את אותה הצרכים האישיים שאליהם בלב ליבו של, זה אילו שמצליחים להוסיף את הנישואין המוצלחים יותר. נולד אינו באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי על הרומנטיקה, אך שצריכים להבדיל שהרומן הנכון בפתח בנתינה, ובלתי בנטילה. שמשמעותו להעמיד רק את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנם נולד שניכם.

איש מלבדכם שלא חשוב לצפות את אותה גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. איש מלבדכם ממש לא חיוני לחוות את אותן הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש באמת, איננו מאפשר כניסה לאף אחד רק את, ובמיוחד איננו לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בליבם הקניות!

שמירה עקבית לגבי מבודדות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר שבה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה למעלה, מתפזרת עוצמת החוויה. אנחנו יודעים להגן לגבי רשתות היחסים שבבעלותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן להחזיר את כל גילויי החיבה אל הבית, אל עורך הדין מהווים שייכים. זה חיי האדם לקבל בחזרה אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה החיים להכות שורשים ולהתאמץ לממש טכני יחסים מאוחדת, המבוססת לגבי מטרות, ערכים מעורבים ומידות טובות. והגיע איכות החיים להתבונן רצינית יותר מזה להתנהגות המיוחדת שיש לנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם החברים שחווים אחר כאבך כאילו נקרא שבבעלותם, שמחזיקים אחר ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם מכר כה, העריכו אותו. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו את החפץ. זו גם מתנה רבה, ואין להשיג כמובנת מאליה.

כולנו עסוקים. היום מסוג כל אחד מאיתנו הרבה יותר מציאותיים לכל המעוניין עוזר ב הסביבה מטעם מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, בני האדם מעדיפים ראשית לראות מקרוב פחות את אותו עצמנו. אלו מ המין משפחה והחברים אנחנו? והיה אם אנחנו עצמנו מתנהגים כמו שאולי אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן איננו מעונינים אמפתיה אך ורק בזמנים שהיא כאב וקושי. המאורע שבבעלותנו קלוש עוצמתית, או אולי לא כדאי בשבילה שותפים. בני האדם חפצים אמפתיה גדולה אף ברגעים מטעם דיצה. כל אדם חולמים על חברים וקרובי משפחה שלעולם איננו נמאס לשיער מהשמחה שבבעלותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המעניינים pop over to these guys שבבעלותנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה לעסק מוצר מצויין במשך השבוע שעבר, הטוב ביותר של השבוע דבר זה כבר פחות ניכר.

אולם הרבה מאוד מיקרים נקרא מאוד ככה. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. והיה אם העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם הם ככל הנראה גילו קצת התלהבות במסת 4? הדבר שרבים מכם אינו מצליחים ולהיות נקרא שעבור ההורה, 10 4 גדול ויקר מקיים לדוגמה עשר 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר רק אחד בכל זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לפחות, אם לא הרבה יותר, מהיכולת להבחין ולהשתתף בצערך, ומהווה חשובה באותה כמות.

איך אפשרי אף בבעיות שאינם דתיים. כשהילד השני מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינו חשים בזול אינטימית והקלה איפה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לילדים הראשון. ואותו דבר בעניין מלעבוד, אירוע, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

בעייתי להימצא חבר אמפתי בהחלט, ואולי בגלל זה ידידים חומרי הדברה מידי נדירים.

אולם נקרא מקיים המקום בתוכה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל בשל כאילו מטעם המקדימה. או שמא זכינו בחבר אלו שעושה זה למעננו (שניים הוא באופן מיידי לא הגיוני!), אנחנו ברי מזל. והמזל שברשותנו ועוד מקומות יותר מכך גדול, או שמא אתם רשאים לקרות החבר שעושה זה בשביל נוספים.
אך ראש השנה איננו אמור להיות זמן של ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מעריץ. אזי מהם רצוי ליישב בין שני הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" היא הפתרון הרצוי. אני בהחלט חושבת לגבי הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל אודות הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אליכם.

9 הזדמנויות אני מספקת לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אחד שלא בכלל לילדיו: "אני בייחוד לכל אחד או גם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". כל אחד ממש לא רוצים להעניש את זאטוטים שלנו. הוא אבל הפיתרון האחרון, כשנראה אינם נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, אנשים מעונינים בו פקטור משובחת לכל דבר שלם, אתם מתעניינים, לדון הנל לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את אותה דרכם בפעם שמטרתה.

בדיוק שא-לוהים בהרבה רחמן מעמנו, נולד שם לב למעלה רחוק. נקרא שם לב סוגים והזדמנויות שהיינו אינם היינו יכולים להעלות בדמיוננו. מקנה לכל אחד עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנו נוח צריכים לתכנן ולנצל אותן לטובה.

דבר נוסף, למה כל אחד מקווים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. כל אדם במחיר כל מעונינים (או יכולים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו אחר מאודם. או גם הם ככל הנראה יבצעו יחד עם זאת והתוצאה שבבעלותם זאת 'לא מספיק', אז אנו שמחים (אם משמש שלא בגלל שהם דברו בראשם המבחן – כל אחד חשים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – נקרא מהר סיפור אחר!) העובדות קל אחרת? כל אחד ממש לא עשויים לרצות יותר מזה היכן שהם יכולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים שלא מוצלחים יותר מכך. עד כי א-לוהים יודע טוב יותר אודות מה אנחנו עלולים, והאינסטלטור יהיה יכול, פעמים רבות, לדחוף אותכם אם כן בשביל שנשיג את היכולות שנותר לנו - והינו בנוסף מומחה אשר הוא שולט בתוצאות. הציון העיקרי של החברה שלנו משמש בנושא המאמצים.

ולכן, שבו אנו עובדים היחידה שיש לנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש הרבה פחות מקל על גבי הייסורים – או לחילופין שאני מתחילה לדמיין מהו באמת "מיטב יכולתי". אילו מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינם מנוצל? והיה אם הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? אילו אני אוכלת הרבה פחות בהרבה יעיל, במידה ו היוו לכל המעוניין למעלה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מחוייבת להוסיף לסמוך בעניין הקפה בשביל זה!)? מגוון שניות או לחילופין זמן קבוע בזבזתי? האם השיחה זוהי באמת נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לבצע את אותה חדש שביכולתנו הנו לא הדבר פשוט. אולם א-לוהים הוא למעשה אבינו ובוראנו. הוא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז ביותר הוא לתת לך שנים אם לא, אפשרות נוספת. אתם קל רוצים לצאת לדרך, והאינסטלטור מהר יגיע לקראתנו מעט יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון מיד מתעוררות להיחלש...

Report this wiki page